Saturday, 9 March 2013

:: such a beautiful day ::

Bismillah.....
first of all............


dah lama rasanya tak menaip (wah ayat blogger)... hahhaha...
lately memang lah tersangat bzi...
sampaikan nak makan pun kadang2 dah tak menyempat...
kalah pm baq ang...hahhaha
tak banyak pun nak cerita....
sebab sekarang ni aku tersangat...sangat...sangatlah malas....
yang aku taw hari-hari layan korea ja..
orang dah nak habis gelombang K-pop terbabit...
aku baru nak mula...
hahhaha... itu biasa...
yang aku nak cerita ni bukan apa lah...
semalam pertama kali setelah 5 tahun lebih aku tak jumpa kawan baik aku ni ha...
dulu kami bertiga...
tapi masing-masing dah berhijrah merata hala...
so yang tinggal berdua ja yang masih utuh berkawan...
ewah hey...


yes yang sebelah kanan anda...MASTHURA YAHAYA a.k.a yaya...
.
.
.
.
.

guess what... which one is me? hahaha...
tara....kiri kot...pelik kan aku dulu...?
am i chance a lot...?
.
.
.
.
.
.
dah lama tak jumpa dia tapi dia tetap sama ja...
malangnya aku tak jumpa gambar kami bertiga... 
mana ntah aku letak..
ke aku tak pernah simpan...
Wallahualam...
apa punya kawan la aku ni kan...?
pape pun Alhamdulillah dah bertemu kembali...
walaupun dalam kesibukan aku ni ha...
aku gagahkan jugak jumpa dia kat kenduri akak dia..
kawen serentak katanya...
aku bergegas ke sana (wah *bergegas...huhu) bersama nabilah (gambar sebelah kiri anda)
pape pun... ni jew gambar yang sempat kami snap...


and now... taraaaa!! aku dah berubah terlalau banyak...
kawan-kawan aku pun...
project juta-juta tu hak kita...
love u my friend...
BFF forever...


No comments:

Post a Comment