Sunday 8 December 2013

10 things make me love Kim Jong Kook that much


Nampaknya kesibukan memang membelenggu hidup aku sekarang... Sampai aku tak sempat nak updated blog ni sangat dan paling menyedihkan tak sempat nak blogwalking kat site hampa semua... Tapi jangan risau, hampa tetap dihatiku... However it is, aku tetap nak updated tentang Kim Jong Kook aku ni hah... Oppa! Oppa! Oppa! ... Saranghea... macam tak expect yang aku boleh jatuh cinta kat k-pop style ni... seriously dulu aku meluat dengan laki2 5% maskulin ni but then,sekarang aku dah 100% gilakan korean style yang aku kira dah terlalu lama melanda malaysia dan aku baru nak mula ikut... ohh sungguh ketinggalan zaman... hihihi...

Apa-apa pun aku tetap sukakan lelaki berjiwa maskulin... Dalam banyak2 aku tetap peminat setia Kim Jong Kook berbanding yang lain (walaupun Lee Min Ho pun hensem jugak) ...

Aku pun mulalah menggodek macam-macam web sebab nak tau apa yang Kookie aku suka... Here are the 10 things make me love Kim Jong Kook this much :-

1) Sebab dia sangat kacak bagi lelaki 38 tahun dan senyuman yang menawan dengan mata sepet dia...        
    OMG!!! ^.^


2) Dia penyanyi bersuara nyamuk sedangkan berbadan tiger (oh teruknya perumpamaan aku...hahah) dan         aku kira benda ni unik kat diri dia


3) Dia sangat hormatkan wanita... Sepanjang episode runningman yang aku tonton, kalau dengan perempuan     dia mesti akan mengalah la... wow,so gentleman.
4) Dia pandai buat tarian turbo (walaupun peliks)
5) Aku tak sangka dia setua tu, sebab dia ada badan yang kemas sebagai lelaki yang nak menginjak ke             angka 40-an... Oh sungguh tak sangka...mungkin sebab dia sangat jaga pemakanan dia


6) Mempunyai peminat yang ramai di Singapura... (tp aku Malaysia hokeyyy)... Nasib baik dia ada datang
    Malaysia walaupun aku tak berpeluang pergi (ah... aku belum capi tahap peminat fanatik kan)

7) Sebab dia utamakan keluarga... Sampai sekarang dalam usia 38 tahun masih tinggal dengan ibu bapa kat       anyang, South Korean sebagai lelaki bujang. Oh unbelieveable...


8) Dia sangat mudah rapat dengan budak-budak dan budak-budak pun sangat sukakan dia...




9) Dia suka mengomel dan nampak cute bila dia pok pek pok pek macam tu...hihihi
10) Kadang-kadang dia blurr dan sangat innocent ... seriously aku suka sifat tu...

Sekian sahaja...

Jal gayo

1 comment: