Thursday, 14 February 2013

take note please ! i'm not u0lls PA....



Semua sihat ke? Dah makan? 
macam mana hari-hari hampa sepanjang kita tak bertemu ni...
(ewah hyey poyos sudah) huhu... 
petang ni sembang kosong la yew... :D 
aku memang nak cerita benda yang jahat ja petang ni...
aku harap ni tak jadi publicity murahan! 0oppss! huhu...
 bukan apa... banyak benda yang buat aku geram... 
sangatlah tidak profesional aku nak bercerita kat sini... 
tapi apa aku peduli... ni blog cek ! 
apa cek nak tulis pun cek punya suka la! wah gangster!!! hehe (>.<)... 
bila tahap kesabaran aku dah melampau tahap maximum inilah yang jadi...



.
.
.
.


Please take NOTE!!! I'm not u0llss PA... 
penat sangat bila kita asyik nak kena ingatkan apa nak kena buat... 
apa yang tak siap lagi... 
walhal aku bukannya ketua kumpulan sama sekali...
aku tak marah cuma aku rasa ni saat sesuai untuk aku menegur... 
kalau ada yang makan hati pas apa yang aku tulis ni... 
harap beranikan diri datang bersemuka dan kita selesaikan masalah ni cara 'gentle'...
I'm repeat ! GENTLE ! (aku tengah marah ni...wah ! buleh tara tu? hehe)
.
.
.

kerja kumpulan memerlukan kerjasama
...dan semua ahli patut ambil tahu apa peranan mereka... 
setakat cakap BUNG BANG BUNG BANG tapi habuk pun tak dak, 
aku nasihatkan baik hampa p cakap dengan dinding ja... 
aku tak mau dengaq... buat sakit telinga aku ja...
tak payah nak tunjuk yang CONFIDENT  level hampa begitu jitu malahan mampu membuatkan aku getar lutut tak buleh berdiri bila dengar hujah-hujah KOSONG hampa tu...! 
BALIK KAMPUNG TANAM UBI la weh... 
boleh rebus buat makanan zaman perang jepun... 
geram pulak aku tetiba ... 
esok lusa kelas dah nak start, hari ni baru terhegeh-hegeh nak tanya...

"apa nak kena buat yew"
"kita ada asignment apa yek?"
"aku tak ingat apa-apa...cuba hang kasi aku ingat"
.
.
.
.

Kawan.... mai sini nak habaq n0h... 
sia-sia Allah bagi akal untuk berfikir dan otak untuk mengingat...
tapi kita malas nak gunakan...
tahniah... ! hampa semua lakukan kerja dengan AMAT BAIK!!! 
aku bukan nak bertindak macam budak-budak tapi dah la kelas tak nak datang... 
bila suruh ambik apa-apa daripada lecturers semua buat muka TAPIR... 
sangatlah geram aku ni di ketika itu.. 
Sabar wawa! Allah tengah menguji hang dengan kurniaan ahli kumpulan yang teramat istimewa ini... 
aku harap hampa baca dan berubah... 
ambillah inisiatif untuk maju... 
masa kerja nanti tak dak sapa nak tolong hampa... 
even aku pun tak buleh nak p tolong ingatkan hampa apa nak kena buat...?
apa nak kena siapkan... ?
please all my group member yang bijak pandai...
berhenti dari menyusahkan diri sendiri dengan sifat malas-malas anda 
...dan turut menyusahkan mereka di sekeliling anda yang nak belajar dengan tenang dan bahagia...




P/s : I' not u0llss PA ....


No comments:

Post a Comment