Saturday 19 January 2013

bukan sekali ni ja


Actually, hari ni hari yang tak berapa best untuk aku... T.E.R.A.S.A....tu yang aku tengah rasa sekarang... kenapalah aku ni jenis cepat touching kan? ntah la weyh... rasa macam nak je aku operate hari aku ni kasi cuci bersih-bersih... tak baik aku terasa dengan benda-benda kecik macam ni... tapi hampa taw ja la kan... soal kawan ni kita memang susah nak story lebih-lebih sikit... takut terlebih cakap nanti ada yang terasa... asyik jaga hati orang ja... hati kita sapa nak jaga...

honestly aku nak jer sampaikan pesan kat kawan-kawan aku... walaupun aku selalu bersendiri, tapi sebenarnya aku tungu hampa tanya khabar aku dan ingat tentang aku... tak payah banyak pun tak pa... benda simple-simple pun dah oke... ingat aku masa hampa makan ka... at least bila dah lalu depan bilik tu ketuk la pintu... masalahnya bukan sekali ni ja... dah banyak kali... pretending like i'm not exist infront of  uolls...



aku sedar wei aku tak layak nak kawan dengan geng-geng macam hampa... hampa geng vouge... hebat-hebat dan ceria-ceria belaka...aku apa ada... aku tak dak communication skills yang bagus nak dibandingkan dengan hampa...aku pun tak reti nak buat lawak... yang aku taw tukang gelak dan serius 24 jam...but then, aku pun manusia yang ada hati dan perasaan...


 maaf la aku terlebih mengata... **Oppss... hakikatnya aku memang nak sampaikan semua yang aku rasa... tapi tak pe... as long as i can stay calm... i will my dearest friends... Betul la kata orang... kawan ketawa memang ramai... tok sah cari pun mai... tapi kawan menangis... cari-cari tak jumpa jgk... Memang kita semua tau hakikat tu... tapi kita tak pernah laksanakan... bila kawan perlukan bantuan or maybe need some attention... kat mana kita.. ? (peringatan untuk aku jgk)

Lastly, just wanna say that... selagi ada kawan hargailah sebelum kita kehilangan seorang demi seorang... kadang-kadang suara kecil yang menghidupkan serumpun yang lain...

Ikhlas dari hati

Najwa Roslan

No comments:

Post a Comment