Sunday 20 January 2013

sebotol budu berkat bersama



Gempak jer bunyi tajuk entri kan? huhuhu... actually baru lepas makan tengahari with my bff ex-roomate (bkn ex-friends taw... no..no...) kami tetap kawan rapat walaupun dah tak sebilik lagi... huk3... merindui nazira since makan budu bersama tadi... yea lah kan... before this memang macam-macam la kami kongsi sesama... (include ***  tak buleh habaq...rahsia) ... =)

Cerita pasal budu... dah dua hari aku makan dengan begitu teruja sekali... hanya kerana sebotol budu.... dan tidak lama lagi.... dalam masa seminggu dari sekarang... aku jamin, kulit muka aku mesti tumbuh jerawat berketul-ketul... hahhaha... normal lah bagi aku... orang lain aku tak tau... yang pasti kulit muka ku ini sangatlah manja... hoverrr manja gitu ! apa-apa pun keenakan budu tu kalau hampa nak taw... perghhh! susah nak digambarkan dengan kata-kata... (buat mereka yang fanatik budu macam aku) hihi...


nasi putih tengah panas-panas tu.... fuhhh !

ni budu yang aku makan just now ngan zira...


Tapi jangan tak tau erk ada jugak yang tak tahan bau budu ni... memang la... facts, budu memang bau macm ikan bilis... *aku tak mau sebut busuk... sensitiviti tu.... tapi aku tak kira bau budu ni... yang penting enak di makan sedap rasanya... sehingga menjilat jari wooo... hahahha... bak kata mak aku... yang berbau yang pahit tu lah banyak khasiat... tapi so far aku tak tahu lah apa khasiat budu ni... kalau hampa nak tau p google pastu baca puas-puas... :D sori malas benaw nak cari... hihi....

tapi budu dalam keluarga, aku ja yang pulun makan... yang lain tengok tak lalu.... citer asal yang aku cuba nak sampaikan kat hampa... budu bukan cerita asal tapi keberkatan yang dikongsi bersama... sharing is caring... sayang cik zira isey... <3




ikhlas dari hati 



No comments:

Post a Comment