Sunday 13 January 2013

fever stay away please ! 0.@



Pening la...sakit kepala, nak muntah, nak pengsan semua ada... dah lama x demam... bila demam jadi macam ni la... simptom-simpton demam yang tak dapat dibendung lagi... memang terasa malas giler nak bangun... p kelas service tadi memang susah nak fokus sangat... since I know, people around semua dah kena demam dah... ada yang dah semakin pulih tak kurang jgk yang baru nak mula macam aku ni ha... stress taw dak? makin sibuk dengan final project makin berlambak masalah nak datang bertenggek... but then, i'm just start thinking... ni semua mesti dugaan daripada Allah S.W.T untuk aku menjadi lebih tabah... 

Bila demam-demam macam ni... seriously, everything in my mind... rindu nak peluk mak... starving porridge made by mak.. sumpah rindu.... masa sakit only people that we call "mak" are always besides us... memang rindu sangat... macam mana pun aku kenalah kuatkan semangat... hidup kat tempat orang tak sama macam kat tempat kita... people are different... yes... they are totally different... 



Sepanjang 3 tahun kebelakangan ni, just tell me what kind of people aku tak jumpa lagi... memang dah macam-macam lah cerita dia... dan seiring dengan itu... bertimbun-timbun dosa kering aku dok mengumpat... Subahanallah... Now I  know... maybe because of that kot aku kena demam macam ni... Allah nak aku ingat dan kenangkan apa yang dah aku buat... pada semua yang aku dah sakitkan hati hampa...samada yang tak sengaja atau tersengaja... I'm really sorry to hurt u... tak bermaksud sama sekali... You guys... thanks for your support... :D doakan aku cepat sembuh dan berjaya harungi final sem yang berliku dan beronak duri ni ha... (ayat tak boley blah)... hihi... 

sayang selalu taw... =D

No comments:

Post a Comment